Petrol Nancy

Så var det dette med å velge farger! Det er ikke bare bare når en endelig har bestemt seg for hvilken genser, kofte eller hva dette måtte være en ønsker å strikke eller få strikket.  Akkurat dette var utfordringen for damen som ønsket denne koften strikket.

Hun hadde dessverre klart å ødelegge koften hun har fått tidligere på grunn av uhell med vasken, så derfor ønsket hun seg en ny. Den første var hun så utrolig fornøyd med, men for å ikke forbinde den nye med den gamle ble det andre farger på denne jeg strikket.

Fargene valget falt på denne gangen er som følger;

9 nøster gråmelert nummer 1042 fra Mini Alpakka.

2 nøster hvit nummer 1001.

1 nøste himmelblå nummer 6013.

1 nøste petrol nummer 6554.

Etter ønske som dere sikker forstår utifra mengden på bunnfargen er denne strikket mye lengre enn hva en medium kofte i Nancy opprinnelig er. Damen som bestilte denne ønsket at ermene skulle være ca. 7 cm. lengre enn vanlig og hun ønsket også at bolen skulle være ca. 15 cm. lengre enn vanlig. Så på grunn av dette gikk det derfor med 9 nøster istedenfor hva som står i oppskriften.

Jeg skal være så ærlig å si at etter å ha strikket denne mengden med grått var jeg veldig glad når jeg var ferdig og kunne overlevere denne til damen. Og når en får tilbakemelding opp at hun er meget godt fornøyd kan jeg ikke noe annet enn å være fornøyd selv.

I tillegg til tilbakemeldingen fikk jeg både dette vakre kortet og en kopp i gave!

Dette hadde jeg ikke forventet i det hele tatt, men wow for en koselig ekstra tilbakemelding! Bedre kan det ikke bli. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg