It’s Christmas once again!

Reklame | Sandnes Garn

Alle forberedelser til jul er unnagjort og dagen nytes med å ta del i gamle tradisjoner som å se på Tre Nøtter til Askepott, Reisen til julestjerne og Disney filmer med Donald Duck og Co slik som alle år før når jeg har hatt fri på formiddagen på selveste julaften. Ute herjer regnet og vinden så muligens kanskje ikke helt den rette julestemningen ute, men jeg som misliker snø mere enn de fleste synes dette er helt ok. Fyr i peisen, Lexie ligger og koser seg på teppe sitt og jeg får tid til litt blogg før jeg som nesten igjen samme type tradisjon jobber hele denne julen også.

Det har vært en hektisk tid før denne julen, mange har ønsket seg mye til seg selv og som gaver til å gi til sine nærmeste. Dette har ført til at bloggen har kommet litt i andre rekk, både på grunn av tiden som ikke har strekket til og at jeg ikke ville legge ut bilder av julegaver som skal komme under treet i dag.

Så for å starte kan jeg vise frem treet som har stått og pyntet Drømmestrikk butikken dette året, sjefen valgte å gå for heklet juletrepynt og undertegnede ble den som satt noen timer og heklet de.

Vi gikk for snøkrystaller/ snøstjerner som er heklet i garnet Tove, både garn og oppskrift er fra Sandnes og selve oppskriften er gratis og dere kan finne den under navnet; Stjerne Girlander.

De er heklet på heklekrok nummer tre og vi gikk for å lage de i to farger, Naturmeler nummer 2641 og Rød nummer 4120 pluss at for å få en litt glitrende effekt heklet jeg også inn litt gulltråd.

Så da gjenstår det kun og ønske alle en riktig så god jul og måtte alle kose seg og nyte dagen litt eller mye, uansett om den består av å være sammen med dine nærmeste, alene eller om du er som meg og ender opp med å gjennomføre den på jobb.

God Jul alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg