En liten oppdatering om flamingoen

Jeg fortalte dere tidliger om at jeg hadde fått ett nytt og litt annerledes oppdrag. Ei venninne skal i 50 års bursdagsfest med pomp og prakt og de skal kle seg ut som dyr fra Savannen. Vel faktisk to venninner så det blir en papegøye etterhvert også, men jeg tenkte jeg kunne dele progresjonen på prosjektet med dere nå.

Hva tror dere, har dere troen eller ville dere gjort noe annerledes? Jeg vet han savner øyer, kropp og vinger men det kommer snart.

Så langt har jeg brukt en grå hårbøyle, bomullsgarn, heklekrok, vatt og sytråd for å komme så langt som jeg har.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg