Velkommen 2020!

Så var vi kommet til året 2020 da gitt, jøss hvor fort året 2019 har gått.

Nyttårsaften 2019 i Kristiansund tatt på nattevakt.

Nå når jeg sitter her på nattevakt å reflekter over hvordan årer har vært, tenker jeg at året 2019 har har værr begivenhetsrik både med oppturer og nedturer. Selv om jeg kunne vært utenom nedturen ville jeg likevel ikke vært uten de, da de har vært med på å gjøre med mye sterkere. Og uten nedturer opplever en jo ei heller oppturene, så sånn sett kan jeg ikke klage.

Selv jobber jeg hele jo hele denne uken også, min jul og nyttår har derfor mest bestått av å sove, jobbe og litt familietid. Men sånn får det være, heldig er jeg som har en snill kjæreste hjemme som tar seg av hundene når jeg jobber på det meste.

I natt satt jeg på jobb med en kollega, ikke ofte vi går to på natt lengre så derfor bestemt vi oss for å kose oss litt i på jobb. Bordet ble pyntet og klart til en natt med jobb og skravling. Potetgull, sjokolade, nøtteblanding, kaffe og brus. 😊

Nattevaktskos da vi kan være litt sosial i natt siden vi er to på vakt.

Håper dere alle har hatt en fin nyttårsfeiring.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg