Trøtt nattevakt og like trøtte hunder

Klokka er snart 9 og fredag som betyr at mange begynner på helgen sin snart. Selv begynner jeg på den jeg også, men må nok krype under dynen noen timer sammen med hunden før den kan nytes for fult. Ofte når jeg går av bruker jeg å døgne slik at jeg sovner fort til kvelden igjen og i tillegg får mest ut av dagen, men i dag kjenner jeg at dette ikke er mulig. Syv netter på rad kjennes på kroppen denne uken! Om det er allergier i tillegg eller om jeg begynner å bli forkjølet vet jeg ikke men det kan jo ha noe med saken å gjøre det også.

Jeg burde egentlig sitte oppe og få unna ting og tang, men søvnen vinner rett og slett idag. Så akkurat nå blir det nok søte drømmer på alle tre så får jeg komme sterkere tilbake senere i kveld og i løpet av helgen.

Snakk om stillinger på disse firbeinte forresten! Er det rart en blir glad i disse snålingen? 🙂

Vel håper dere alle får en fin fredag, søvnen vinner som sagt her nå så det er rett og slett på tide å logge av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg