Tar petimeter litt for mye over?

Dette er noe jeg har tenkt over ved flere ganger og spesielt kommer disse tankene når andre kommenterer at jeg kanskje er en smule over nøyaktig når det kommer til å pakke inn julegaver eller bursdager generelt. Jeg vet jo selvfølgelig at hvordan selve pakken er pakket inn i seg selv ikke har så mye å si, for det er da gaven i seg selv som teller og sist men ikke minst tanken bak gaven. Men jeg klarer liksom ikke allikevel ikke å gi slipp på hvordan de pakkes inn. Jeg liker symmetri, at de ser likens ut om det er mange og sist men ikke minst rette og fine kanter uten krøll.

Huff, kan jo ikke annet enn å flire av meg selv. Hahaha….

Lexie er med å pakker inn julegaver.

Men seriøst, hvor mye penere ser det ikke ut når alle er likens og fint pakket inn? Selv fikk jeg i det minste “støtte” fra de firbeinte i huset, dog om kjæresten kanskje tenkte at jeg ikke trengte å være så nøye.

Snoopy er med å pakker inn julegaver.

Mens jeg sitter her og ler stille for meg selv ser jeg jo at petimeteret i meg kanskje får ta litt overhånd innimellom!!!!

Herregud, tenk jeg er jo en person som kan pakke inn gaver på nytt liksom om jeg ikke synes de er bra nok. Dette kjente jeg nesten var flaut å skrive, men ja jeg kan handle på butikk, de pakker inn og jeg sier takk. Men når jeg kommer hjem pakker jeg opp igjen og pakker inn etter min standard!!……

Huff og huff, galskapen lenge lev!!!! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg