Søndager!!!!!!

Hvordan har søndagen deres vært? Her regner det katter og hunder pluss jeg tror han Tor e ute med hammeren innimellom.

Missforså meg rett, jeg liker sånne dager når været er slikt – men vi snakker da om høsten! Nå som vi er i juli i morra vil jeg ha varme og sol!!!  Slik været er nå tenker jeg mere på innetid med filmkveld, håndarbeid og stearinlys, men hvem ville vel ikke heller kunne sittet ute til langt på kvelden og nyte en skikkelig finværsdag?

Vel lite en får gjort med været uansett, selv om jeg kjenner jeg fort kunne fått en værdeprisjon slik som det uler ute. Det eneste positive med dagen med tanke på været er at selv om det er surt og kaldt har vi grill under tak og jeg fikk servert perfekt grillet laks til middag.

Namm…..for å si det slik, japanskkrydret laks var bare så godt.

Så nå som jeg er både mett og fornøyd er det vel bare å krype under teppet og finne frem ett håndarbeid eller to igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg