Snart på tide å tenke julegaver igjen!

Tenk det alle sammen det er under ett halvt år igjen til jul, så om du skal lage julegaver i år er det kanskje på tide å tenke på at tiden er inne til å starte. Har du småunger selv eller kjenner noe som har som du skal eller bør i julegave til? Hva da med denne søte elefanten med navnet Onkel Modulf?

Modulf utforsket høydeskrekken under fotoseansen.

Jeg har gitt navnet utifra boken Hekle en Venn, hvor jeg har funnet oppskrift.

Men har barnet en favorittonkel med annet navn, en annen kjær familievenn eller rett og slett en bestefar som kan gå under verdens beste bruker du det navnet.

For meg hadde elefanten fått navnet Morgen Kane etter min aller kjæreste bestefar, han var og er i mitt hodet den beste, snilleste og med fantastiske mannen som jeg noen gang har møtt og jeg tror aldri noen kommer til å komme i nærheten av han en gang.

Så med andre ord har du her mange valg, alt etter hvem du hekler denne til.

Elefant har også en søt liten stjert, egentlig er den laget på en annen måte i boken. Men jeg laget min egne lille vri og heklet den.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg