Lexie badet for første gang i sitt liv

Som tiden flyr, tenk at Lexie blir tre år i år! Heldigvis har vi mange år sammen igjen, men tankte på den dagen som jeg må si forvel til henne gjør meg bare dårlig bare ved tanken. Derfor er det så deilig å kunne nyte slike lange late dager sammen med henne som i går.

Jeg skal ikke si hun hoppet uti selv, fikk litt hjelp av meg. Men hun fikk avkjølt seg litt og jeg fant ut at hun er svømmedyktig, så det trenger jeg iallfall ikke bekymre meg for.

Svømmer som bare det.

Med snuten godt ut av vannet.

Kanten nærmer seg.

Endelig snart på trygg grunn.

Bare litt til så er hele kroppen på trygg grunn og en kan legge på sprang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg