Kaffe, fyr i peisen og jobbing.

Søndag og nok en uværsdag som frister lite til å gå ut ytterdøra. Noen sier det ikke finnes dårlig vær kun dårlige klær, men må si jeg klarer meg fint inne på dager som disse.

Vel jeg tok meg en liten snartur ut på en kaffedate med en god venninne, mens kjæresten er på verkstedet og jobber litt med båten.

Chillikaffe nytes på Havnekontoret mens uværet herjer ute.

Ellers så har dagen gått med på sengeskift, litt golvvask, kose med hundene og en god del blogging. Planen er å få litt innlegg liggene klar slik at jeg slipper å tenke på det når jeg går på åtte netter i morgen. For å få litt varme i kroppen etter å ha kommet hjem ble det også til at jeg fyrte opp i peisen. Det bringer både varme inn i kropp og sjel, hundene koser seg og klærne tørker fortere.

Lexie og Snoopy koser seg foran peisen.

Håper du også har hatt en fin søndag og at dere har fått ut av dagen det dere planlagte for dere selv.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg