Dog groomer dag

Nok en dag hvor det har vært litt motor og disel ute på Blomneset. Denne dagen ble det på grunn av en traktor som trengtes å fiskes litt på.

I og for sei er jo ikke dette ett problem med tanke på at Odd Arild vet hva han holder på med pluss at han hadde med svogeren på selve jobben. Selv for jeg på hytta til søstrene og satt der og nøt litt finvær siden solen skinte. Men problemet var at før jeg rakk meg bort til Margot klarte Snoopy og gå under traktoren og da gikk det som det bare måtte gå – hund + traktor + diesel = hund som lukter.

Derfor var det bare å sette hunden i dusjen når en kom heim og når jeg først var i gang med en kunne jeg likså greit ta begge.

Som dere ser er den ene litt mere villig til å dusje enn den andre.

Men som våte hunder er ikke den ene noe særlig bedre enn den andre.

Føles vel litt ut ifra blikk her at iallfall Lexie ønsker veldig gjerne å få komme ut av dusjen.

Men selv onde helst begge vil ut er de egentlig veldig greie begge to og etter litt risting inne i dusjen og tørking med håndkle var det tid for en liten runde med hårføneren.

Her skal det vel sies at begge liker like godt eller like lite å få blåst den varme luften på seg, men med all den våte pelsen har man lite valg.

Vel nå som begge hunder er rene og fine skulle jeg ønske og si det samme om meg. Men etter å ha blitt ristet på og stått inne på det varme badet er tiden rett og slett kommet til at jeg også selv skal kaste meg inn i dusjen.

Kos dere videre med kvelden folken, her etter dusjen skal vi kose oss med ukens høydepunkt – Huskestue!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg