4 juledagsfest!

Vel nå turte jeg å vise meg frem i hel figur i forje innlegg, så da er det også kanskje trygt å dele det en gang til å skrive om hvorfor jeg hadde pyntet meg og faktisk følte jeg så sånn passe bra ut.

Tørre å vise meg frem på bloggen for første gang i hel profil.

Samboeren og jeg var nemlig inviter på fest til venner av han, jeg hadde truffet noen av de som skulle dit før men det var også mange nye ansikter. Jeg er i grunn ikke den mest sosiale av meg og liker meg helst i bakgrunnen, men jeg har prøvd å komme mer ut av skallet mitt. Denne festen var en slik fest, her skulle nyte mennesker møtes og i tillegg var det både mat og kake servering (mat og sosiale anledninger er ikke like lett, selv ord det har blitt bedre med tidene)

Uansett, vi var altså bedt på bryggefest og selv om jeg hadde vært på jobb hele dagen og var lit sliten ble festen kjempe bra. Mariann og mannen hadde stelt så fin i stand på brygga og en kunne lett se at her var det mye arbeid bak.

Julestjernen skint så skarpt i vinduet mens regnet fosset ned på utsiden. Nissen satt også i vinduet og fulgte med.

Brygga hadde Mariann og mannen også dekorert med mye forskjellig, jeg fikk ikke tatt bilde av alt men fikk med noen detaljer.

Likte så godt hvordan de hadde både gammelt og nytt fremme som pynt.

Ved selve bordet satt jeg sammen med samboeren og ett godt vennepar av han som jeg har blitt bedre og bedre kjent med. De gjorde at nesten også ble mye tryggere og selv ikke maten ble en like stor utfordring som jeg ført fryktet. Så all ære til disse menneskene som gjorde kvelden min mye bedre. 🙂 Til middag fikk vi servert sodd og etter middagen ble det servert både julebakst, kaker og potetgull.

Mariann og mannen hadde stelt til med middag mens vi selv tok med drikke.

Som takk for invitasjonen til denne flotte kvelden ordnet jeg med en liten takk til vertene for invitasjonen. Jeg kjenner som sagt de ikke så godt men jeg valgt å gå for denne nydelige nyttårsbuketten fra Mestergrønn. Den var opprinnelig noen mindre så all ære til damen på butikken som hjalp meg å sette den sammen til denne flotte kreasjonen.

Nyttårsbuketten fra Mestergrønn.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg