Ny facebook side

Reklame | IdasHobbykrok

Endelig har jeg fått litt tid til å sette meg ned å se igjennom ting. Hva en oppdager når en går igjennom bildene sine, mobilen var full av ting som var ferdig og jeg rett og slett har glemt mens jeg har koset meg med nye prosjekter.

I mellomtiden har jeg også laget meg en ny side på Facebook for selve bloggen, den er så vidt oppe og går og der vil jeg etterhvert poste når jeg lager nye innlegg. Det kan også innimellom dukke opp noen ferdige produkt for salg om dere skulle være interessert. Men i hovedsak blir det en side hvor jeg legger ut innlegg og der kan sende meg melding via denne siden om det er noe dere lurer på eller jeg kan hjelp til med. Jeg tenkt dette kunne være en grei løsning for å bli lettere å ha kontakt med. Så håper dere tar turen innom og liker siden og hva jeg deler. 🙂

Dere kan følge denne LINKEN om dere har lyst å følge. 🙂

Jeg skal også prøve å være litt flinkere med å oppdatere bloggen frem over, men sannheten er at på sommeren så minker litt produksjonen min.

 

#facebook #idashobbykrok #kontakt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg