Her kommer endelig info om KBK genseren

Reklame | Drømmestrikk på Futura

Da kan jeg endelig dele gleden med min ferdigstilte oppskrift. Den er lest x antall ganger av meg og sett igjennom av Bodil på Drømmestrikk. Genseren er som jeg skrev den første jeg har laget og jeg håper den faller i smak. Den vil være i en serie av foreløpig 3 design, så det vil komme minst to til så her er det bare å følge med.

Jeg vet flere har komponert sine egne gensere av mine, andres og egnes mønstre før, så i sånn forstand er ikke dette den gørste KBK genseren noen gang. Denne genseren kommer i første omgang i barnestørrelse og er i størrelse 2, 4 og 6 år. Opplever jeg at denne slår godt an skal du ikke se bort ifra at jeg kan komme med flere størrelser etterhvert også.

Genseren min er strikket i Merinoull fra Sandnes og vil selges som garnpakke med Sandnes merinoull eller smart som alternativer.

Men dette er den eneste offisielle gensernen som er godkjent i salg som oppskrift via Drømmestrikk slik Tom Godtland fra Supporterutstyr skriver på Facebook. Dette under samme avtale som jeg har har på luene og pannebåndet med Kristiansund Ballklubb.

Så med andre ord – du kan nå kjøpe oppskrift hos Drømmestrikk via garnpakke, oppskrift er ikke lov å kopiere og ferdigstilte produkt er ikke lov å selge videre. 

Som å feire at dette er min første oppskrift på genser er har Drømmestrikk og jeg gjort avtale om at det vil bli mulighet til å vinne en garnpakke hos Drømmestrikk på mandag. Her gjelder reglene inne på Facebook – tag i vei så trekker vi noen som får en strikkepakke på mandag. 😊 PS; garnpakken må hentes i butikken. 

Så gå inn på Drømmestrikk sin Facebook-side  og tag i vei. 😀

Dette gjelder også fortsatt for luene mine og dette vil gjelde for alle oppskrifter som også kommer til etterhvert. Så håper alle som ønsker oppskrift og strikker selv respekterer dette og følger disse rettningslinjene. 😀

Kos dere med strikkingen i det litt mindre fine sommerværet vi har og tag meg gjerne på insta eller lignende om dere deler bilder av deres ferdige produkter. 😉

 

#KBK #kristiansundballklubb #kristiansundfotballklubb #kristiansund #drømmestrikk #genser #fotball #idashobbykrok 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg