Den første KBK genseren er ferdig

Reklame | Kristiansund Ballklubb

Så har dagen da endelig kommet, tro det eller ei! Selv om jeg har lovet at det ville komme genser etterhvert, skal jeg også innrømme at jeg har vært litt skeptisk til min egen kunnskap om å designe en hel genser. Dette er selv om designet til alle luene og pannebåndet har slått godt an og tilbakemeldingene der har vært overveldende, er det et stykke fra en lue eller pannebånd til en genser!

Men nå er altså dagen kommet, genseren er strikket ferdig og den er kommet av pinnene. Jeg har brukt diagrammet fra mine tidligere design til dette prosjektet, men jeg har gjort noen endringer på enkelte ting – bare for å lage en liten tvist og for å få det til å passe inn i maskeantallet jeg har lagt opp til. Genseren er strikket med rundfelling slik at det er minst mulig montering og minst mulige sømmer med sårkanter – rett og slett for jeg synes dette er finest og jeg synes gensere med rundfelling på barn er finest.

Genseren har motiv som den ikoniske uglen, hjerter, fotballer, KBK og til slutt tallet 2003. Siden dette er min første genser brukte jeg 2003 også i designet, dette for å representer når KBK offisielt ble en samlet klubb i Kristiansund.

  • 2003: KBK etaberes på initiativ fra Clausenengen FK, Kristiansund FK og Sparebank 1 Nordvest – mere historie om klubben finner du på Kristiansund Ballklubb sine sider her.

Oppskriften vil komme senere idag eller i morgen og vil da være tilgjenngelig for de som ønsker den, vil komme tilbake med mere informasjon om dette når alt er klart. 

Som sagt er dette den første som er laget og min første genser jeg noen gang har designet så jeg håper dere liker den og kom gjerne med tilbakemeldinger om dere skulle ønske at den var annerledes på et eller annet vis.

Jeg har allerede laget planer for minst en genser til og en kofte, så bare å følge med videre så vil informasjon komme fortløpende om disse også. 🙂

 

#fotball #kbk #kristiansundfotballklubb #kristiansundballklubb # ballklubb #ball #fotball #drømmestrikk #mittdesign

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg