Ganni-bølgen er ikke riktig over ennå.

Helt ærlig trodde jeg snar gannibølgen snart var over, men så feil kan en ta. Genserne er fortsatt populære og strikkes som varmt hvetebrød, meg selv inkludert. Å hvorfor skal vi ikke strikke de, genserne er jo ganske så fine og i tillegg koster de jo kun rundt en fjerdedel å få den strikket opp mot hva originalen koster.

Min siste ganni så langt i rekken, ble en knall rød bølgegenser som har funnet sin ny eier på Gjøvik. 

Jeg har fulgt oppskriften så å si til punktene, med unntak av fellingen. Der har jeg som alle gangen før funnet min måte å gjøre det på da forklaring i oppskrift er så som så. 

Genseren er strikket i tre tråder brushed alpaca silk fra drops og i størrelse small går det med 14 nøster tilsammen.

#ganni #kristianasbølgegenser #bølgegenser #anettopheim #minmote #rød #genser

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg