Lyseblått hentesett

Da tremenningen min såg det hvite hentesettet jeg strikket tidligere ønsket hun også ett. Hun fikk sin tredje lille prins morgenen onsdag 7 juni. Hentesettet fikk jeg ferdig så å si i siste liten da ønske om settet kom litt sent, men så lenge det ble ferdig er jo det det viktigste. 😀

Så når tirsdag den 13 juni kom, var familien men sitt nye lille gull klare til å reise hjem. Jeg rakk til og med å strikke / hekle ferdig en koseklut med elefant til han som bonus også.

Siden mammaen er veldig glad i blått, ble fargen lyseblått nr. 5930 valgt fra Lanett garnet til sortiment fra Sandnes. Oppskriften finner dere også på Sandnes sine sider under hvitt hentesett nr. 7. 

#strikking #minmote #barn #klær #baby #babyboy #sandnes

6 kommentarer
    1. Hei Elisabeth, det kan du. Strikker mer en gjerne til alle som ønsker så lenge tiden strekker til. Kan du sende meg en melding på bloggen sin Facebook side eller på epost, så kan vi ta videre samtale der.

    2. Hei! Har du komponert alt sammen selv? Hele hentesettet? Eller har du strikket etter oppskrift. Helt nydelig alt sammen. Hilsen Anna

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg