Jeanette vesten

Til gårsdagens shorts ble jeg spurt om jeg kunne lage en slags topp som passet til. Så da ble det en tur i tenkeboksen igjen og ikke minst litt prøving, feiling og telling. 😂 Det er liksom forskjell fra hvilken idee en har i hodet til hvordan ett prosjekt faktisk lar seg gjennomføre, bildet du innbiller deg kan bli bra blir Ikke bestandig slik. Så som etter litt frem og tilbake, strikking og opprekning klarte jeg til slutt å komme frem til noe jeg ble fornøyd med. Toppen ble til en slags løs vest i størrelse 1 til 2 år, den vil sitte fint på brystet mens under vil den svinge ut litt.

Jeg ser for meg denne vesten er søt til shortsen, men den vil også være lekker til ett lite dongeriskjørt eller en tøff bukse.

Siden shortsen fikk navnet Jeanette, ble det til at Vesten fikk samme navn også. Navnet er inspirert av hvem mottaker av shorts og vest er, hun heter nemlig Jeanette. 

#strikking #minmote #barn #klær #Klompelompe #knitting #vest #mittdesign #design

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg