#1 Kjole – Sukkerspinn

Reklame | Adlibris

Har dere sett noe så søtt som denne lille kjolen. Den er bare så nydelig og kan pynte opp en liten frøken både til hverdag og fest!

Jeg forelsket meg tidlig i dette mønsteret sukkerspinn og har planer om å strikke flere i alle regnbuens farger, valget er jo uendelig om du bare er åpen om fargekombinasjoner.

Bare se her på noen av alternativene som du kan handle hos Adlibris:

Dette mønsteret finnes opprinnelig i en kjole med truse og i et skjørt med underskjørt. På kjolen er midjen laget av vrangbord med rett og vrang bare og på skjørtet er den laget med en falsk flette teknikk.

Persolig synes jeg de falske flettene er finest så jeg satte derfor de inn i denne kjolen. Pluss som skrevet over har egentlig kjolen egentlig truse, men jeg valgt å lage underskjørt på dette prosjektet.

Slik ble resultatet av denne kombinasjonen.

Lille Sukkerspinn
Kjole med underskjørt og volanger.

Dette ble en størrelse på ca. 6 – 9 måneder.

Oppskriftene kunne du før finne på Ravelry, men nå finnes kun Lille Sukkerspinn der inne for salg og om dere ønsker oppskriften kan dere trykke HER.

Sukkespinnskjørtet er fjernet når det kommer til selve oppskriften, men dere kan prøve å kontakte designeren Mari Johansen inne på Ravelry, så kanskje dere kan få kjøpe den direkte fra henne.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg