KBK mot Brann.

Året andre hjemmekamp for Kristiansund går i kveld mot Brann og ifølge de som har mere peiling på fotball en meg kan dette bli en slite- og duellkamp på oppgraderte Kristiansund Stadion.

Det forventes en tøff og tett kamp, vi har visstnok en hurtig kunstgressbane, så det kan gå fort. Så derfor forventes det mange dueller og tøffe tak. Selv om det ventes en tøff kamp og været ikke idag heller ser ut til å være på fotballens side håper jeg på seier! Uansett så vil jeg tro det blir litt av en folkefest på tribunen, billettene til kampen har blitt revet bort. Interessen for fotball i Nordmøre er stor om dagen! Det er stor entusiasme i byen, og et sulteforet publikum. Og hvor artig hadde det ikke vært å få årets første poeng i kveld. Interessen rundt laget har nemlig ikke falmet tross den tøffe starten mot Molde, Odd og nå Brann.

For å vise min lille støtte til klubben har jeg designet mine egne KBK luer etter tillatelse fra ledelsen i klubben. Oppskriften på luen er å få tak i hos Drømmestrikk på Futura til 25 kroner stykke og dette er de to siste designene.

KBK med hjerter for å vise hvilket laget som banker mest for deg.


Og sist med ikkje minst luen med teksten Laget For Lidenskap.

For dersom også ønsker å følge kampen i dag sendes den på MAX fra kl. 19.00.

 

#strikking #knitting #minmote #kbk #brann #tippeligaen #fotball #mandag #kamp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg