Lille Sukkerspinn Kjole / Cotten Candy Dress

Reklame | Raverly

Har du en liten baby eller noen du kjenner som skal ha baby, hva med å pynte opp frøkna i ett litt herlig plagg som minner om sukkerspinn.

Mari Johansen har laget denne finne lille saken som du finner oppskrift på HER: Kjolen finnes i størrelse fra 0 måneder og opp til ett år, denne er lett og luftig, så den passer så fint til mange anledninger. Om du skal pynte frøkna di selv i finstasen etter at dåpskjolen er kommet av, om du skal i selskap eller om du bare vil pynte lille prinsessa en dag eller kveld.

 

Jeg har strikka min i størrelse 3 til 6 måneder og har fulgt oppskriften, men skulle du ha lyst på egen vri er det også fint med falske fletter i midjen. Utstyret du trenger for å fullføre denne delikate lille saken er som følger;

  • 2 nøster Lille Lerke (100 gram), jeg har brukt fargen Kitt nummer 2425.
  • 1 nøste med Erle Kid Silk (50 gram), jeg har brukt fargen med litt bing i som er fargen Hvit med Sølv i nummer 011.
  • 3 små trykkapper i størrelse 9 millimeter.
  • 2 knapper på selene i størrelse 20 millimeter, selv har jeg brukt en bling knapp fra Hjelmtvedt ved navnet Strass.

 

#sukkerspinn #cotten #cottencandy #candy #baby #kjole #dress 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg