Snow Baby Hentesett

Reklame | Garnstudio

Det er rart med det, men enkelte mønster er bestandig greie og følge mens andre ikke. Jeg har fra dag en egentlig aldri vært stor fan av garnstudio sine oppskrifter, jeg synes det er dårlig beskrevet på grunn av at de skriver så mye og til tider meget rotete. Saken er at oppskrifter det det står enkelt og greit forklart med ingen unødvendig informasjon er best, visst ikke kan informasjon fort bli oversett. Dette er hva jeg føler oppskrifter fra drops ofte fører til.

Ja, jeg vet andre liker de nok og derfor skriver jeg kun dette utifra mine egne erfaringer.

Men når jeg blir spurt om å strikke fra de gjør jeg det selvfølgelig, ønsker å kunne hjelpe de som ønsker det. Så derfor ble disse søte sokkene med tilhørende kyse ferdig i løpet av to dager.

Mønsteret heter Snow Baby 13-18 og ligger som gratis oppskrift HER. Kysen og sokkene er to deler av ett hente sett som har jakke med rundfelling, bukse og teppe. Settet er strikket i Drops Alpaca og fargen jeg har brukt er 0100 natur.

 

#kyse #sokker #baby #hentesett #strikking

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg