Så var en igang igjen!

Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si om dette! Nå for tiden har jeg kun fokusert på å prøve å få ferdig de prosjektene jeg har liggende hjemme, alt fra de som jeg har begynt på og de som ligger på vent.

Men, nå sitter jeg altså her. Klart sannheten er at jeg har sittet med denne tanken lenge, men tiden har liksom ikke vært inne for dette prosjektet. Som jeg har skrevet om før har flere spurt etter gensere med Kristiansund Ballklubb motiv på og jeg har jo sagt at ideene har vært under jobbing, men jeg tenkte egentlig ikke å sette igang med den nye ideen før til høsten. 

Så spørsmålet er hvordan havnet jeg her, en tur på garnbutikken og enden på viset var at jeg forlater den med en pose garn. Mønsteret og oppskriften er så å si ferdig tegnet og skrevet også. Derfor ender jeg altså opp med å sette denne ideen til min KBK kolleksjon fra på vent til faktisk på begynt. 

Ender genseren slik jeg tenker vil jeg nok dele dette mønsteret er dere også, men før jeg lover noen skal denne strikkes. Må jo rett og slett teste om ideen funker og blir like fint ferdig som jeg har tenkt ut i hodet mitt. 

Å ta turen på en butikk med garn er faktisk ikke så lurt bestandig. 😂

 

#kbk #Kristiansund #kristiansundballklubb #fotball #drømmestrikk 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg