Nancy i perfekte høstfarger

Ok, sannhetens øyeblikk!! Nei da, kanskje ikke så alvorlig men….😉🤔😉

Sannheten er at jeg ikke så for meg at jeg skulle sitte å strikke nok en Nancy til med disse fargene og stjernen på akkurat samme måte. Jeg vet jeg sa det gjorde Nancyen finere, men etter nå å endelig ha fått ferdig denne tror jeg tiden inne for å gi Nancy en liten pause. Eller……mulig det blir en baby Nancy eller kanskje en dukke Nancy av ett slag. 😂 Haha, vinglepetter kan jeg vel kalle meg selv, men jeg har jo igjen rester. Vel, det for bli en annen dag. 😀

Men iallefall har jeg nå fått levert fra meg den siste i rekken,. Huff det var en smule kjedelig på slutten med å ferdigstille den, jeg brukte noen ekstra dager på denne da lysten plutselig forsvant. Så det ente med at jeg måtte ta meg sammen (har jo egentlig bestandig lyst å begynne på neste prosjekt, rart at en alltid skal glede seg til det). Men den ble ferdig strikket, symaskinen fikk frem i lyset for å ta del i monteringen og feste belegg/pyntebånd pluss festing av tråder….det skal jo ikke mere til. 😉

Denne er som skrevet strikket etter samme prinsipp på første av denne typen, hun som skulle ha den hadde sett den jeg strikket til Bodil og ville ha akkurat samme; Nancy kofte i størrelse small med large i lengde og pyntebånd over sprinter istedenfor standar bellegg,

Kofta er strikket på pinne 2,5 og 3 i mini alpakka fra Sandnes og jeg har brukt følgende farge og mengde;

  • 7 nøster med mørk brun nummer 4071.
  • 1 nøste med kitt nummer 1015.
  • 1 nøste med øker nummer 2035.
  • 1 nøste med rust nummer 3355.

#nancy #drømmestrikk #strikking #jakke #kofte 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg