Ny prosjekter på vei

Reklame | Skappelstrikk

Tiden går virkelig fort, jeg har tenkt at nå skal jeg skrive om nye prosjekter snart.....Men så går tiden og du tenker i morgen, så kommer morgendagen og igjen tenker du i morgen for jeg må bare gjøre dette først. 

Så denne siste tiden har tiden gått til å få unna flere prosjekter og planlegging av nye. Skal fortelle om disse etterhvert, men først må jeg få levert de til sine nye eiere.

Men jeg kan forteller om ett av mine nye prosjekter (ett av mange, slik jeg liker og elsker å ha det), på pinnene er nå nemlig en ny type Skappel på pinnene. Den nye genseren heter Fortuna og består av masse perlestrikk og nydelig flettedetaljer. Genseren kan dere bestille som strikke pakke hos Skappelstrikk og genseren kommer i tre størrelser, small - medium - large. Har du allerede strikket en har du oppskriften og kan velge det garnet og de fargene du selv måtte drømme om, men visst du ikke har den står valget kun om tre farger; blåmelert, rosamelert og gråmelert. 

På den jeg har på pinnene nå bruker jeg rosamelert Myk etter ønsket fra mottaker og helt ærlig er fargen finere i virkeligheten enn på bildet. På selve oppskriften så du får der den faktisk knæsrosa ut og jeg lurer på om de har brukt 1 tråd Mini Alpakka og 1 tråd Suri Alpakka og at den derfor får ett helt annet utrykk. I seg selv er ikke den ene bedre eller finere enn andre i seg selv, men personlig liker jeg den litt mer melert enn knall i fargen.

#strikking #skappel #rosa #genser #idashobbykrok

2 kommentarer

Pie in the sky

29.03.2018 kl.14:11

Så fint garn! :-)

Ida Amalie

29.03.2018 kl.14:57

Takk Pie in the sky, herlig å strikke med også. ?