Babyrede – Baby Cuddle Nest

Dette må jo være den perfekte gave til mor og far sin nye baby eller hva?

I et rede/nest kan babyen ligge trygt han/hun ligger i sofaen eller i foreldrene sine seng uten fare for at hun/han skal rulle ut og ramle ned. Den er jo også behagelig i å ligge i og på grunn av knytingen nederst er det også rom for babyen til å kunne vokse. Med andre ord helt supert til en ny verdensborger!

Oppskriften jeg brukte fant jeg HER og jeg fulgte den så å si ord for ord. Liten forskjell er at jeg brukte to forskjellige stoff eller egentlig ikke stoff men to dynetrekk faktisk. Jeg valgte ett enkelt hvitt ett med stjerner på på en siden, mens på den andre siden gikk jeg for ett dynetrekk med søte Bambi og Trampe på. Selv synes jeg Bambi og Trampe er så søte fra tegnefilmene og de bringer koselige minner fra barndommen.

Hvem koser seg foreksempel ikke hver julaften men Bambi on the Ice fra Donald Duck og vennene hans / From all of us to all of you. Jeg synes iallefall dette programmet har sin sjarm hver julaften på lik linje som Reisen til julestjernen med Hanne Krogh fra 1976 og Tre nøtter til Askepott / Three wishes for Cinderella film fra 1973.

Som kantbåndet sydde jeg på en ekstra blondekant der hvor snoren går, personlig syntes det satte prikken over i’en. Å på grunn av at jeg brukte to forskjellige stoffene kan rede faktisk brukes på begge sider også. Så da kan mor/far selv bestemme hvilken side som det skal vises mest av og synes er finest.

Babyrede eller babynest om du liker det ordet bedre.
Babyrede eller babynest om du liker det ordet bedre.

Her ser dere hvordan det ser ut avhengig av hvilken side som blir valgt.

Babyrede eller babynest om du liker det ordet bedre.
Babyrede eller babynest om du liker det ordet bedre.

 

4 kommentarer
    1. Hei.
      Gratulerer med flott og interessant blogg.
      Vi spesialiserer oss på personlige baby gaver og vi vil gjære sponse din blogg med noe av våre produkter.
      Vi kan sponse konkurranse eller Du kan bli Affiliated partner.
      Håper på et positiv svar.
      Hilse Arthur
      http://www.pledd.net

      1. Hei.

        Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig hyggelig at du ønsker kontakt. Jeg har nå sendt deg en mail via adressen din her, så venter på å høre fra deg igjen.

        Hilsen Ida Amalie. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg