En søt uro til barnerommet.

Da jeg kom over boken; Hekling til småfolk. Søte kosedyr, uroer og ranger.  Falt jeg helt for de søte dyrene i den og i boken er det så mange hærlige oppskrifter jeg bare må prøve ut en med en gang.

I første forsøk ble det en tilleggsgave til et vognteppe jeg at har heklet til en baby av ei venninne av meg. Jeg måtte nemlig bare prøve å lage en uro og havnet i første omgang på uroen; Luftballong og mus.

I boken har de valgt litt duse farger, men jeg valgt å lage min i sterke farger. Får litt tivolifølelse når jeg ser på den. Musen er heklet for seg selv, så visst ungen skulle ønske å leke med den er det bare å løfte den ut.

Det står også i boken at en skal bruke safety-eyes, men siden små barn fort kan sette noe i halsen ble det til at jeg sydde på øynene.

#hekling #mus #ballong #luftballong #småfolk #heklingtilsmåfolk #baby #barn #uro #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg