The True Powder Pink Cabel Jacket

Da kan jeg krysse av for nok en jakke i denne stilen for ferdig. Må ærlig si at jeg tror dette er en av min favoritter. Garnet er så godt å strikke med og bonus er jo at jakken er strikket på pinne nr. 9. Denne gangen ble det en jakke i størrelse small, men med lengde fra størrelse medium. Denne er også strikket i garnet Easy fra Sandnes og fargen er pudder rosa med koden er 3511.

For nøyaktig hvor mange fletter og riller du trenger kan du se på hva jeg skrev om denne jakken i innlegget om den The True Blue Cabel Jacket. 😊

Så langt er dette jakke nummer tre i denne varianten og flere skal det bli.  Jeg har så langt strikket to i lyse farger og en i mørk, personlig synes jeg flettene kommer nok litt bedre frem med lys farge. Men igrunn har det ingen ting å si, viktigste er jo at den som skal bruke jakken liker fargen. 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg